Najśmieszniejszy konkurs świata

96 Comments

Gmina Nowy Żmigród wygrała konkurs „Rosnąca Odporność” w powiecie jasielskim i otrzyma z tego tytułu 1 mln złotych! Wprawdzie, zgodnie ze starym przysłowiem, darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, ale tak śmiesznego konkursu opartego o tak zabawne kryteria w historii Polski chyba jeszcze nie było! Ale, z drugiej strony, skoro konkurs dotyczy szczepień przeciwko straszliwej pandemii straszliwego i śmiertelnie groźnego koronawirusa, to czy można spodziewać się czegoś logicznego?

Nowy Żmigród w okresie od 1 sierpnia do 31 października osiągnął przyrost zaszczepionych w wysokości 6,6%, co przekładając na liczby oznacza, że w okresie 3 miesięcy w pełni zaszczepiło się ok. 180 mieszkańców! Nasza Gmina z poziomem 30% osób w pełni zaszczepionych wprawdzie zajmuje 2435 miejsce na 2477 gmin, czyli jedno z ostatnich, ale dzięki temu, że przez 3 miesiące zaszczepiło się 180 osób dostanie milion złotych! Teoretycznie ten milion złotych należy wydać na dowolny cel związany z przeciwdziałaniem Covid-19, co zapewne oznacza każdy możliwy wydatek w rodzaju budowy szerokopasmowego Internetu czy modernizację stadionu piłkarskiego, dzięki czemu kibice będą mogli zachować bezpieczną odległość oraz wszystko inne, co sobie tylko rządzący wymyślą. Ciesząc się z faktu, że dodatkowe pieniądze trafią do gminy, trudno jednak pominąć milczeniem sens organizowania tego typu konkursów, skoro jedne gminy, żeby dostać milion musiały osiągnąć minimum 50% zaszczepionych mieszkańców, a inne dostawały takie same pieniądze za to, że w ciągu kwartału zaszczepiło się 180 osób. Jest jednak pewna różnica dotycząca zaangażowania gminnych włodarzy, więc trudno się też dziwić, że część przeciwko takim rozstrzygnięciom protestuje. Ale, skoro w niebie większa będzie radość z jednego grzesznika, który się nawraca, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują nawrócenia, to chyba dobrze, że potrafiliśmy w praktyce wykorzystać te ewangeliczną zasadę? Z drugiej zaś strony, budzi lekkie przerażenie polityka rządu, który zachowuje się tak, jakby miliony złotych „pompowane” w samorządy w postaci różnorodnych programów z kategorii „milion w środę, milion w sobotę” (program „Rosnąca Odporność” to 500 mln złotych) nie miały żadnego wpływu np. na poziom cen materiałów czy usług budowlanych. Skoro samorządy dostają dodatkowe pieniądze, które w przeważającym stopniu wydadzą na wszelkiego rodzaju działalność budowlaną, to raczej nikt nie powinien się dziwić, że będzie to skutkowało wzrostem cen tych usług. Zatem, ciesząc się z kolejnych pieniędzy, które rząd przekazuje samorządom nie dziwmy się potem, że ceny usług budowlanych rosną jak szalone. Jest to swoista "kwadratura koła", bo np. w naszej Gminie potrzebne jest wiele inwestycji infrastrukturalnych typu: dokończenie kanalizacji, ale z drugiej strony te wydatki inwestycyjne też będą mieć jakiś wpływ na wzost cen. 

Napisz komentarz...
Jesteś gościem ( Zaloguj się ? )
lub napisz komentarz jako gość
Użytkownicy komentujący
Ładowanie komentarza... Komentarz zostanie odświerzony po 00:00.
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    pytanie · 1 lat temu
    panie redaktorze .
    Ostatniej doby zmarł w Nienaszowie mężczyzna w wieku czterdziestu kilku lat pochodzący z pana miejscowości o nazwisku takim jakie pan również nosi.
    Gdy zachorował - zlekceważył sobie skierowanie z ośrodka zdrowia i nie zrobił sobie testu na Covid-19, tylko leczył się swoimi sposobami, być może także na skutek pana artykułów, komentarzy, lub o zgrozo po rozmowie z panem - jeśli pan go znał?
    Gdy dostał duszności i gorzej się poczuł trafił do szpitala - ale niestety ta błaha, zmyślona i nieprawdziwa choroba jakim według pana jest Covid-19 - nie pozwoliła już temu człowiekowi pomóc.
    Niestety została na ziemi i musi z tym żyć pogrążona w smutku żona i dzieciaki.

    Pomyślał pan czasem, że to przez takich jak pan, niczemu niewinni ludzie mogą stracić życie???
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      Qaz · 1 lat temu
      [quote name="pytanie"]panie redaktorze .
      Ostatniej doby zmarł w Nienaszowie mężczyzna w wieku czterdziestu kilku lat pochodzący z pana miejscowości o nazwisku takim jakie pan również nosi.
      Gdy zachorował - zlekceważył sobie skierowanie z ośrodka zdrowia i nie zrobił sobie testu na Covid-19, tylko leczył się swoimi sposobami, być może także na skutek pana artykułów, komentarzy, lub o zgrozo po rozmowie z panem - jeśli pan go znał?



      Trzeba być totalnym pajacem, żeby obwiniac kogoś o.smierc drugiej osoby ... klasa sama w sobie i logika betonu ... z szacunku do rodziny zmarłego należy sobie czasem zamknąć gębę I odłączyć dostęp do internetu .... każdy ma.wolną wolę i swój rozum i chyba sam.decyduje czy chce się szczepić czy nie... Chyba pisałeś ten kom w maseczce i brak.tlenu spowodował nabazgranie takich bzdur...
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        pytanie · 1 lat temu
        Nikt nikogo nie obwinia ani nie oskarża.

        Zwracam tylko uwagę, że rozpowszechnianie szkodliwych treści, które mogą wprowadzać w błąd czytającego lub sugerować sposób postępowania jest zjawiskiem nieodpowiedzialnym!!!

        Ja też mogę mieć swoje zdanie na każdy temat i mam do tego prawo. I to jest w porządku. W miarę w porządku jest także jak ja swoje zdanie wypowiadam publicznie w sposób informacyjny.

        Problem zaczyna się robić wtedy, gdy ja swoje zdanie zaczynam narzucać innym i przekonywać ich do swoich racji używając w tym celu różnych - najczęściej nieprawdziwych argumentów, lub wyrwanych z kontekstu informacji, lub nieprawdziwych informacji.

        Dlatego uważam, że redaktor swoimi artykułami, opartymi głownie na swoich poglądach czyni wiele szkody w zakresie walki z tym wirusem.

        Trochę to dziwne, że taki wyznawca pis-u pozostaje w sprzeczności z przekazem swoich pryncypałów.

        To tyle w temacie.
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          protest · 1 lat temu
          Pan redaktor twierdzi, że jest obiektywny. Więc chyba nie zna definicji słownikowej obiektywizmu. Może stworzył własną?
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            kermit · 1 lat temu
            Jak się brak obiektywizmu nie przyjmie to zawsze pozostaje jeszcze spalenie na stosie! :)
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              redaktor · 1 lat temu
              Dlatego uważam, że redaktor swoimi artykułami, opartymi głownie na swoich poglądach czyni wiele szkody w zakresie walki z tym wirusem.

              Trochę to dziwne, że taki wyznawca pis-u pozostaje w sprzeczności z przekazem swoich pryncypałów.


              Widzisz pan... Ze mną jest ten problem, że nie mam swoich "pryncypałów" i mogę sobie pisać to, co uważam za słuszne. Nie płaci mi ani lobby szczepionkowe ani lobby antyszczepionkowe; wręcz powiem, że nikt mi nie płaci nad czym ubolewam... :) Czasami odnoszę wrażenie, że gdy będą mieć chcieli spalić na stosie to zwolennicy Totalnej Opozycji przyniosą drewno na ognisko, a zwolennicy PiS zapalone pochodnie... :)

              Pan redaktor twierdzi, że jest obiektywny. Więc chyba nie zna definicji słownikowej obiektywizmu.


              Krótki wykład... Obiektywnym faktem jest to, że w Nowym Żmigrodzie znajduje się budynek Urzędu Gminy! To, czy jest on mały czy duży; piękny czy brzydki; funkcjonalny czy nie jest tylko subiektywna oceną piszącego. Nie ma zatem w dziennikarstwie czegoś takiego, jak obiektywizm! Nie musisz mi naprawdę dziękować za ten bardzo krótki wykład... :)
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                protest · 1 lat temu
                Bzdety Pan wykłada. Czy Pan w ogóle miał kiedyś zajęcia z dziennikarstwa? Obiektywizm w dziennikarstwie jest, tylko tak rzadki jak włos na mojej głowie. Najprościej mówiąc to dążenie do "niezajmowania stanowiska po żadnej ze stron". "Pan niezależny redaktor" tego nie umie, bo nie chce umieć... To jasne, że na tym nie zbija się punktów, nie gromadzi pochlebców, nie ustawia w szeregu zwolenników. Nie ma się też wrogów, a przecież Pan lubi mieć wrogów! W warunkach peryferyjnej gminy nie zarabia się też pieniędzy. Może gdyby Panu coś skapnęło, to nie byłoby wtedy w Pana komentarzach tyle jadu, a może właśnie byłoby więcej?

                Jest mi przykro, że obok Pana i obok mnie chorują i umierają ludzie, a my potrafimy tylko przerzucać się argumentami i czasami pójść na pogrzeb. Z uwagi na ostatnie wypadki i niechęć do gadaniny, która przekroczyła już granice absurdu, kończę rozmowę z szanownymi Panami.

                Ciszej nad tymi trumnami!
                • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                  redaktor · 1 lat temu
                  Nie chodzę na pogrzeby, bo ci na których pogrzebie byłem z pewnością na mój pogrzeb nie przyjdą! :) A jako zmarłemu będzie mi zupełnie obojętnie kto będzie na moim pogrzebie oraz z jakich powodów zejdę z tego świata... :)
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                Agness · 1 lat temu
                Przyznam, że uwielbiam czytać pańskie teksty! :) Żmigrodzki "ogólnikak" powinien pana zaprosić na wykłady! :)
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          Qaz · 1 lat temu
          Przy takim.naglosie medialnym wirus opryszczki byłby pandemią....
          A skąd ma Pan pewność że szczepienia nie szkodzą??? Ze dają pewność o łagodnym przebiegu choroby??? BO Z TEGO CO MI WIADOMO W SZPITALACH LEXA.ROWNIEZ OSOBY ZASZCZEPIONE .....Dla.mnie szkodliwa treścią jest namawianie do szczepien moja znajoma zmarla po szczepieniu bo organizm nie zdazyl wytworzyć przeciwciał.... Ale.oczywiście w akt zgonu nie zostały wbite powikłania poszczepienne tylko COVID ...
          DLATEGO uważam, że Pana zdanie oparte tylko i wyłącznie na Pana poglądach bo przecież szczepienie nie chroni przed zarażeniem jak również przed łagodnym przejściem choroby jest fałszywe... nie szczepiłam się z mojej rodziny nikt się nie szczepił funkcjonujemy i nie byliśmy chorzy ... każdy pracuje ma kontakt z innymi ludźmi. Ale.to tylko moje zdanie a za komentarz wyżej pasowałoby przeprosić jeśli masz chłopie choć trochę klasy
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            pytanie · 1 lat temu
            [quote name="Qaz"]Przy takim.naglosie
            A skąd ma Pan pewność że szczepienia nie szkodzą??? Ze dają pewność o łagodnym przebiegu choroby???
            ...... bo przecież szczepienie nie chroni przed zarażeniem jak również przed łagodnym przejściem choroby jest fałszywe...


            Tak samo jak ubranie czapki w mroźny dzień nie chroni przed przeziębieniem.
            Podobnie jak poduszka powietrzna w aucie nie chroni przed śmiercią.
            Również przejście przez przejście dla pieszych na zielonym świetle nie daje gwarancji przeżycia
            itd. itp.....
            Ale jakoś ubieramy tę czapkę, szukamy aut z poduszkami powietrznymi (najlepiej - 16 :-)), idziemy na zielonym świetle a nie na czerwonym. Więc dlaczego tak robimy?
            A dlatego żeby minimalizować różne otaczające nas zagrożenia!

            To samo dotyczy też szczepień - one są po to aby zmniejszyć do maksimum ryzyko naszej śmierci, czy ciężkiego przebiegu choroby!!

            Więc wbij to sobie do głowy!!!
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              redaktor · 1 lat temu
              Statystycznie najwięcej ludzi umiera w łóżku... Sugerujesz, by wszyscy spali obok łózka? :)
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                pytanie · 1 lat temu
                [quote name="redaktor"]Statystycznie najwięcej ludzi umiera w łóżku... Sugerujesz, by wszyscy spali obok łózka? :)


                redaktor - osoba, która kwestionuje wszystkie statystyki - powołuje się na nie!
                :-)

                A gdzie mają najczęściej umierać w wannie?, w szafie? na stole?. pan się chyba sam nie kontroluje co pisze.?!

                tej wypowiedzi to nawet nie da się skomentować w żaden sposób -ŻAL XD:
                • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                  ciekawski · 1 lat temu
                  To po jaką cholerę komentujesz?
                  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                    Pytanie · 1 lat temu
                    Bo nie zgadzam się z tymi bzdurami, które niektórzy tutaj wypisują.
                    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                      redaktor · 1 lat temu
                      [img]https://pbs.twimg.com/media/FFlqV1_XMAET_p3?format=jpg&name=large[/img]
                      Będzie jakiś komentarz?
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    redaktor · 1 lat temu
    Niezłe! Lepsze niż kot, który w 2 dni przybył z Iraku nad granicę polsko-białoruską albo Ibrahim, który przez 6 dni nie jedząc i nie pijąc płynął rzeką... Oczywiście, znasz wyniki sekcji zwłok, więc wiesz, co było przyczyną zgonu? Na pewno też wiesz, czy zmarły był zaszczepiony czy też nie? Znasz z pewnością wszystkie okoliczności śmierci, skoro uznałeś, że możesz mnie uznać za winnego tej śmierci! Gratuluję!
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      Anja · 1 lat temu
      Że też się panu chce dyskutować z idiotami! Podziwiam!
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    może jednak ważne · 1 lat temu
    oprac. Mikołaj Fidziński 25.11.2021 11:09
    497 - o tylu kolejnych osobach zmarłych z powodu COVID-19 poinformowało w czwartek Ministerstwo Zdrowia.Obecnie COVID-19 najwięcej mieszkańców - w przeliczeniu na milion osób - zabiera województwom lubelskiemu i podlaskiego. Trudno się temu dziwić - to tam w pierwszej kolejności uderzyła czwarta fala koronawirusa, w dodatku należą one do najsłabiej wyszczepionych regionów kraju.
    Warto jednak zwrócić uwagę na trzecie województwo w tym przykrym zestawieniu - PODKARPACKIE. Patrząc na dane przypadków trudno mówić, aby było ono szczególnie silniej niż wiele innych regionów dotknięte nową falą zakażeń.
    Może być tak, że kolejna bolesna fala covidowych zgonów na Podkarpaciu to efekt słabego wyszczepienia.
    POWIECIE - CO TAM? - JAKIEŚ STATYSTYKI - PEWNIE NACIĄGANE.!
    MYŚLCIE SOBIE TAK DALEJ - czestery, terenie i redaktory. Będzie więcej powietrza do oddychania.
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      czester · 1 lat temu
      W ilu przypadkach jedyną przyczyną zgonu był covid a w ilu tzw. choroby współistniejące?
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        protest · 1 lat temu
        To Pana pytanie, powtarzane od kilkunastu miesięcy w różnych mediach i przez polityków nie jest po to, żeby zagrożenie wirusem uświadamiać, ale żeby jątrzyć i mieszać ludziom w głowach. Rozejrzyj się człowieku! Plecie Pan o statystykach, a Pan wie, że masa ludzi nie została w nich ujęta. Zna Pan ludzi, którzy byli sceptykami, a zachorowali. a także takich, którzy chorowali i to ukrywali, bo wstyd powiedzieć, "że się ma koronę". A także takich, którzy się zaszczepili, zachorowali i przeszli chorobę. A także takich pożegnali z tym światem, bo bali się zgłosić do lekarza, albo zgłosili się za późno, albo kiepski lekarz ich nie potrafił wyleczyć. Jaki sens ma rozmowa z Panem? Pisze Pan "od dawna wiadomo, ze szczepionki nic nie dają", od dawna to znaczy od kiedy? Od czasu gdy ich nieprzydatność ogłosił jakiś ksiądz, polityk, czy pseudolekarz z internetu?
        Ja się zaszczepiłem dwukrotnie, pół roku minęło i idę na trzecią dawkę, bo nie chcę iść na izolację. A co Pan zrobi gdy zachoruje?
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          nerwus · 1 lat temu
          A szmaty na pysku nosi się po to by pamiętać! No idiota, k...a, idiota!
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            protest · 1 lat temu
            jak ktoś ma pysk, mordę, ryj, to może i ma szmatę
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              redaktor · 1 lat temu
              Wiesz protest... Pytania o liczbę zgonów z innych przyczyn niż szalenie modny Covid-19 służą temu aby poznać skalę zjawiska i zgony na Covid-19 umieścić we właściwym miejscu. By mieć możliwość porównania, o czym na tym portalu pisano jeżeli nie setki, to z pewnością dziesiątki razy. Bo ludzie myślący próbują zjawisko jakim jest ten covidowy kabaret umiejscowić we właściwym mu miejscu. Problem zaś z takimi jak ty apostołami covidianizmu polega na tym, że jesteś odporny nie tylko na logikę ale też na fakty. A jak każdy świeżo nawrócony fanatyk usiłujesz przekonać wszystkich wokół, że twoja nowa religia jest jedyna i najlepsza. A tu wokół tylu niewierzących... :)
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                protest · 1 lat temu
                Od kiedy trwa pandemia czekałem na szczepionkę, jest ich kilka i są wielkim sukcesem nauki! Dzięki nim jest istnieje nadzieja, że ten "kabaret" jak go Pan nazywa się skończy. Niech Pan się zaszczepi, jeśli jeszcze Pan tego nie zrobił. Pisze Pan o skali zjawiska. Ok. Rozumiem. W końcu Pan sobie policzy te zgony. Powodzenia. Ja widzę to tak: gdy ktoś chory na cukrzycę (chorobę wieńcową, astmę, czy cokolwiek...) dostaje covida i umiera, to umarł na cukrzycę, astmę czy covida? Według mnie to covid go zabił. Gdyby się zaszczepił, to miałby o wiele większe szanse na przeżycie. Od dociekliwego redaktora, którym Pan jest oczekuję liczby ludzi w Pana wsi, którzy chorowali i się nie przyznali do choroby, którzy lekceważyli pandemię, zachorowali i przyznają się teraz z dumą, że są ozdrowieńcami. Oczekuję od Pana również statystyk zgonów w swojej wsi z podanym wiekiem osób zmarłych. Dlaczego nie zrobi Pan wywiadu z kimś kto chorował? A może Pan też zachorował i nie zrobił testu, bo wstyd?
                • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                  redaktor · 1 lat temu
                  Szczepionki na Covid-19 są niesamowitym wręcz "sukcesem" nauki. Wprawdzie po zaszczepieniu ludzie umierają tak samo jak ci niezaszczepieni ale niewątpliwie jest to autentyczny sukces. Finansowy dla koncernów farmaceutycznych. Dzięki szczepionkom ten cyrk nigdy się nie skończy, bo nikt będący przy zdrowych zmysłach nie zabije kury, która znosi złote jajka, więc będziemy mieć ciągle nowe, kolejne odmiany. A gdy już braknie liter w greckim alfabecie to wtedy się dołoży cyfr. Jak to będzie ładnie brzmieć: Covid-19 wersja Omega 1123! I będą kolejne dawki szczepionki: 3 przypominająca, 16 mumifikująca. I cyrk będzie trwał tak długo, aż wreszcie jakiemuś rządowi się to znudzi i powie: basta! Zdaje się, że Chinom już się to znudziło, bo w ciągu ostatnich 14 dni odnotowano w tym małym kraju liczącym coś 1,4 miliarda mieszkańców aż 604 (słownie: sześćset cztery) zakażenia. Zauważyłeś, że ostatni żadna telewizja nie epatuje śmiertelnością w Chinach, nic nie ma o ciężarówkach wożących zwłoki w Bergamo, o madryckim lodowisku czy nawet o ciałach lezących na ulicy w Ekwadorze. Zauważyłeś, że nawet już TVP nie pokazuje ckliwych opowieści o umierających? Nikt nie mówi o lockdownie, o nauce zdalnej w szkołach. O zabójczych weselach? Zauważyłeś, że jakoś ostatnio nikt nie cytuje idioty Simona czy innego Horbana? Za miesiąc czy dwa zacznie obowiązywać narracja w rodzaju z "z Covidem musimy nauczyć się żyć". Oczywiście, będzie dalej mówione, że trzeba się szczepić ale w ciągu najbliższych dni będziemy mieć parę programów (TVN już zaczął) o fałszywych certyfikatach cowidowych wraz z tezą, że szczepionki są skuteczne a ci co zachorowali po zaszczepieniu to de facto nie byli zaszczepieni. Klient płaci - klient wymaga. W bardzo głębokim poważaniu mam statystyki covidowe, bo to jedna wielka fikcja - sam zresztą w ubiegłym roku udowodniłem, jak się fałszuje statystyki dziennych zgonów, więc podziwiam naiwnych, którzy w to wierzą. Aaa... I żeby nie było... Znam kogoś w mojej wsi, kto w ubiegłym roku chorował na Covid-19! Dostał nawet leki - Alertec...Przez 2 dni miał 37,2 stopnie temperatury...

                  p.s.

                  Jeżeli sądzisz, że będę pytał mieszkańców, kto z nich chorował na Covid to wybacz, ale jesteś niespełna rozumu. To efekt uboczny szczepionki? :)
                  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                    protest · 1 lat temu
                    Przykro mi, ale ani nie oglądam telewizji, ani nie przeczytałem Pana artykułów demaskujących doniesienia mediów, rządów itd. Dla mnie zaklęcia typu Bergamo, lodowiska, czy Ekwador nic nie znaczą. Gdzie Rzym, gdzie Krym? Pana problem polega na tym, że pisząc o pandemii nie pisze Pan o konkretnych ludziach (chorych, narażonych na chorobę, bojących się choroby, lekceważących chorobę, kpiących sobie z niej, uważających, że pandemia została stworzona dla zysku przez koncerny farmaceutyczne), chociaż to ostatnie to Pana przypadek, więc ok - o jednym Pan pisze. Pan jest wściekły, że świat jest urządzony tak jak jest urządzony? Że na lekach i szczepionkach zarabiają firmy, które je wyprodukowały? Ale nie tylko firmy. Ci wszyscy ONI - knują coś przeciw nam, zarabiają na nas, mordują nas, chcą nas uwięzić, zmanipulować, założyć kagańce, zniewolić, mieć pod kontrolą... Pana nie interesują ludzie wokół Pana. Pan się spiera ze światem i mediami, a chorują zwykli ludzie, tuż obok Pana.
                    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                      marek · 1 lat temu
                      Panie redaktorze! Pojawił się nowy wariant wirusa: B.1.1.529! Pozdrawiam!
                      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                        protest · 1 lat temu
                        No i bardzo słusznie, to znaczy, że o wirusie wiemy coraz więcej! Pozdrawiam :)
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                Janio · 1 lat temu
                Wyznawcy minusuja?
                • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                  Wyznawca · 1 lat temu
                  [quote name="Janio"]Wyznawcy minusuja?


                  Widzisz - popatrz - jakie są nas rzesze!!!

                  Wierzący zawsze wygrywają !!!

                  Innowiercy - wcześniej, czy później giną !!!
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          protest · 1 lat temu
          Tak, żeby pamiętać, że każdy Pana może zarazić i Pan każdego. Mało takich, co zgrywają Brauna, a potem znikają na izolację, kwarantannę albo na zawsze? Pajacowanie! Chcecie polityki to startujcie w wyborach, a nie zatruwajcie ludziom życia.
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      Terenia · 1 lat temu
      120 zgonów wskutek Covid o 377 wskutek chorób współistniejących. Ale 497 brzmi lepiej! I groźniej.
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        Terenia · 1 lat temu
        Pytać, ile osób zmarło z innych powodów to pewnie nawet nie ma sensu?
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      Cała prawda · 1 lat temu
      Ile dni panu zajęło wyszukanie tych danych?

      PAP | data publikacji: 23.11.2021, 16:27
      Koronawirus: zakażenia i zgony u zaszczepionych
      Minist. Zdr. najnowsze dane o liczbie zakażeń COVID19 wśród zaszczepionych podało 19.11.

      Resort podał, że od poczatku szczepienia II dawką w Polsce zmarło 44tys. 347 osób. Liczba zgonów wśród osób w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki wynosi 1 tys. 996 - około 5%

      Od początku szczepień II dawką w Polsce wirusem Covid19 zakaziło się 1 mln 813 tys. 690 osób.
      Wśród osób w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki zanotowano 156 tys. 238 przypadków zakażeń - czyli 8,6 proc. - podało MZ.

      - Jeżeli spojrzymy, na sytuację w szpitalach, to o ile trafiają do nich osoby w lżejszym stanie po pełnym zaszczepieniu, to pod respiratorami jest 4-5 proc. zaszczepionych dwiema dawkami. Pozostali to niezaszczepieni – oznajmił Andrusiewicz.

      A pan dalej zaklina rzeczywistość!
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        kermit · 1 lat temu
        Wśród osób w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki zanotowano 156 tys. 238 przypadków zakażeń - czyli 8,6 proc. - podało MZ.


        Czy wiesz o tym, że według metodologii MZ osoba w pełni zaszczepiona to ta, która przyjęła 2 dawki? Inaczej mówiąc, osoba, która zaszczepiła się preparatem Johnson&Johnson (1 dawka), traktowana jest jako niezaszczepiona! Czyli jak taka zaszczepiona osoba trafia do szpitala, to jest traktowana jako niezaszczepiona! I już rozumiesz na czym polega manipulacja danymi?
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          Skąd masz takie dane · 1 lat temu
          Bo ja mam inne.

          Według MZ - osoba w pełni zaszczepiona to taka, która przyjęła dwie dawki preparatów ASTRA, Moderna, Pfizer i jedno-dawkowy Johnson&Johnson.

          Gdybyś pomyślał trochę - to byś nie pisał bzdur. Pacjent, który jest przyjmowany do szpitala jest weryfikowany także na podstawie IKP (internetowe konto pacjenta). Tam jest dostępna informacja o dacie szczepienia i rodzaju przyjętej szczepionki i o wydanym certyfikacie.
          Szczepienie preparatem Johnson&Johnson jest traktowane jako pełne zaszczepienie.
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            kermit · 1 lat temu
            Podasz link? A przy okazji: osoba, która przyjęła jedną dawkę to osoba niezaszczepiona? Prawda?
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              Ja · 1 lat temu
              Nie
              Osoba zaszczepiona preparatem Johnson&Johnson jest traktowane jako pełne zaszczepienie.

              Sam tego doświadczyłem okazując mój certyfikat szczepień, który jest ważny przez rok, tak jak i po szczepieniu innymi szczepionkami - przede wszystkim za granicami Polski. Bo u nas jest jeszcze ciągle ciemnogród

              A kilka krajów w 2021 roku odwiedziłem
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              Terenia · 1 lat temu
              Jak są traktowane w statystykach osoby, które są zaszczepione ale nie minęło jeszcze 2 tygodnie od szczepienia drugą dawką?
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                Terenia · 1 lat temu
                I skoro 2 dawki dają "osobę w pełni zaszczepioną" to po co jest 3 dawka?
                • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                  czester · 1 lat temu
                  Mnie to najbardziej zastanawia, kto normalny jeszcze w tej chwili szczepi się tymi szczepionkami, w sytuacji, gdy od dawna już wiadomo, że one nic nie dają.
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        redaktor · 1 lat temu
        Jest: kłamstwo, wielkie kłamstwo i statystyka. Zapamiętaj to stopniowanie.

        p.s.

        Jaki jest sens szczepienia się, jeżeli po zaszczepieniu mogę się zarazić, mogę zarazić innych, mogę ciężko zachorować, mogę umrzeć? Tak z ciekawości pytam.
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          tak tylko odpowiadam · 1 lat temu
          A taki jest sens zaszczepienia się, że:
          1. masz ponad 90% mniejsze szanse, że się zarazisz.!
          2. sokoro masz 90% mniejsze szanse, że się zarazisz, to co najmniej masz 90% mniejsze szanse zarazić innych.!
          3. masz około 95% szans na to, że jednak przejdziesz zakażenie lekko i nie trafisz do szpitala.!
          4. masz około 95 % większe szanse, że jak już zachorujesz, to przeżyjesz.!

          To czego ty człowieku nie rozumiesz?

          To nawet największy "......" wie, że lepiej mieć większe szanse niż mniejsze.!

          Więc nie bądź niedowiarkiem a wierzącym.!

          Usiądź w fotelu i pomyśl trochę, zamiast czytać i oglądać różne bzdety w telewizji i Internecie.

          Uwierz w siebie.!!!
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Mark Twain · 1 lat temu
    Z cyklu covidowe obiecanki-cacanki!

    STYCZEŃ 2021

    1. Zaszczepienie nie zarażą się!

    2. Zaszczepieni mogą się zarazić ale nie zachorują!

    3. Zaszczepieni mogą zachorować ale przebieg choroby będzie lekki!

    4. Zaszczepieni mogą mieć ciężki przebieg choroby ale nie trafią pod respirator!

    5. Zaszczepieni mogą potrzebować leczenia respiratorem ale nie umierają!

    6. Zaszczepieni mogą umrzeć ale nie w cierpieniu!

    7. Zaszczepieni mogą umierać w bólu i cierpieniu ale z czystym sumieniem!

    8. Zaszczepieni, którzy umarli idą do nieba, gdyż troska o innych była dla nich priorytetem!
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      Hieronim · 1 lat temu
      Mark - IDIOTA :-)
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        Mark Twain · 1 lat temu
        Naprawdę nie wiem, jak zasnę w nocy. Będę sobie wyobrażał Hieronima, który z paszportem covidowym w przednich zębach stoi w kolejce do sklepu. A obok bez kolejki przechodzi cała gromada niezaszczepionych. :lol:
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      protest · 1 lat temu
      Widzę, że Panu coś dolega... Może trzeba na powietrze na jakiś czas, głowę z telewizora wyjąć!
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Ktoś · 1 lat temu
    W Palazzo Adriano, liczącym dwa tysiące mieszkańców, miasteczku centralnej Sycylii zaszczepionych jest 100 procent mieszkańców od 12. roku życia włącznie – mówi burmistrz Palazzo Adriano Nicolo Grana.
    Mówi, że zakażeń koronawirusem nie odnotowuje się w miejscowości od trzech miesięcy. - Żyjemy i funkcjonujemy z pełnym spokojem – dodaje.

    Pewnie Pan redaktor też powie że to ściema albo bzdura, albo przypadek, albo coś pan innego wymyśli, żeby dyskutować z FAKTAMI!!!

    Ale w sumie to mi to "LOTTO" - o sorry - loterię to mają niezaszczepieni !!!!.

    Ja i moja rodzina śpimy spokojnie.
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      redaktor · 1 lat temu
      W Gibraltarze zaszczepionych jest 100% obywateli, w tym 40% trzecią dawką. Odwołali święta Bożego Narodzenia, bo się boją IV fali...
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        protest · 1 lat temu
        Zastanawia mnie właśnie, jak to jest, że niezaszczepieni niczego się nie boją? A tacy właśnie trafiają pod respirator!
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          redaktor · 1 lat temu
          Pierwsze nam wmawialiście, że kawałek szmaty na twarzy zapewni bezpieczeństwo, co było piramidalną bzdurą dla każdego, komu się chciało parę razy kliknąć w internecie. Potem nas straszyliście ciężarówkami z Bergamo, itp. Potem nam staraliście się wmówić, że szczepienia zapewnią nam życie wieczne. Jakby to powiedzieć, stosowaliście zbyt prymitywne środki perswazji, więc teraz nie wierzymy. Mamy wierzyć kłamczuchom z Ministerstwa Zdrowia czy zakłamanym mediom? :)
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            protest · 1 lat temu
            Większych publicystycznych bzdur nie słyszałem od dawna. Ma Pan uprzedzenia, a nabawił się Pan ich patrząc w media. Proponuję nie bujać w internetowej chmurze, a rozglądnąć się wokoło. Na pewno Pan zna ludzi, którzy chorowali, ale bali się zrobić test na covid, przechorowali i chwalą się, że są ozdrowieńcami (choć nie ma ich nawet w statystykach chorych); na pewno zna Pan ludzi, których covid położył do łóżka, a nawet wysłał do szpitala; na pewno znał Pan ludzi, którzy zmarli, lub których stan się pogorszył, bo covid był ważniejszy, a ich choroby zeszły na dalszy plan niewydolnego systemu ochrony zdrowia... A Pan pisze publicystykę! Zarzuty, które Pan stawia są do świata, TVP, mediów, statystyków itd. Prowadzi Pan krucjatę na rzecz "sprawiedliwości dziejowej", zanurza się Pan w egzystencjalizmie (wszyscy umrzemy), zamiast ludziom uświadamiać powagę sytuacji. Proszę pisać pisma do premiera, do Kurskiego, do producentów maseczek, ministrów i reszty ferajny. Powodzenia!
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            Ktoś · 1 lat temu
            Czyli redaktor przyjmuje taką wygodną dla siebie postawę. Najlepiej być takim ani zimnym ani gorącym czyli "LETNIM". Taki z pana typowo pis-owski katolik.
            Wybieramy sobie tylko te przepisy, które nam pasują. I tak np:
            Pasy w samochodzie pan zapina.
            Kask na motor pan ubiera.
            Na zielonym pan jedzie lub wchodzi na pasy.
            W zimie pan chodzi w kurtce i w czapce.
            Pewnie pan i kilku przykazań przestrzega.
            itd., itp.
            Czyli jednak pan dba o swoje zdrowie i chroni swoje życie!?
            Ale pandemia to już nie istnieje - kalkuluje pan ryzyko i myśli sobie - to gdzieś daleko, to mnie nie dotknie, ryzyko, że umrę jest małe - to nie będę się stosował do przepisów - o i już!!!

            A pomyślał pan, że nie ubierając maseczki pan zarazi kogoś chorobą i ten ktoś umrze. To samo jak np.: znajdzie się ktoś inny, kto sobie postanowi, że od dziś będzie wjeżdżał na skrzyżowanie na czerwonym, i zabije kilka osób na pasach, a co mam wielkie auto to mi się nic nie stanie!
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              redaktor · 1 lat temu
              Człowieku! Czy ja ci przeszkadzam w noszeniu szmaty na twarzy? Nie! Noś ją sobie i czuj się z tym bezpiecznie. Skoro maska daje ci takie bezpieczeństwo, to z pewnością jej brak na mojej twarzy w niczym ci nie grozi. Czyż nie tak? :lol:
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Ktoś · 1 lat temu
    Jasielski szpital pęka w szwach. Wszystkie miejsca covidowe zajęte!!!

    Obecnie w jasielskim szpitalu wszystkie 91 miejsc dedykowanych pacjentom zakażonym koronawirusem jest zajętych. 19 osób trafiło pod respirator. Jak podkreśla zastępca dyrektora ds. lecznictwa lek. med. Dariusz Kowalski, zdecydowana większość tych osób jest niezaszczepiona!!!

    JAK pan redaktor to skomentuje???
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Ktoisik · 1 lat temu
    Tutaj z odpowiedzią przychodzi nam - wreszcie! - minister Niedzielski. W opublikowanym 18 listopada wywiadzie dla "Pulsu Medycyny" otwarcie wykluczył możliwość zastosowania przez państwo jakiegokolwiek przymusu, jeśli chodzi o obostrzenia związane z czwartą falą pandemii.

    Trzeba sobie zdawać sprawę, że u nas pewne środki przymusu nie tylko że są źle odbierane, ale potrafią działać przeciwskutecznie i zniechęcać ludzi, uruchamiać postawę jeszcze bardziej negatywną, czy wręcz agresywną - argumentuje szef resortu zdrowia.

    I to, Szanowni Państwo, jest wypowiedź wstrząsająca. Po raz pierwszy bowiem w czasie pandemii - trwa ona już osiemnaście miesięcy - prominentny polityk rządu mówi wprost, że ten rząd nie podejmie działań mających na celu dobro ogółu w obawie przed nieliczną, acz głośną i agresywną, grupą ekstremistów.
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Ktoisik · 1 lat temu
    Nasz Narodowy Program Szczepień od wielu tygodni tkwi w miejscu. Z wyszczepieniem populacji na poziomie 54,33 proc. zajmujemy trzecie od końca miejsce w Unii Europejskiej (za nami są jedynie Chorwacja i Słowacja).

    Potwierdza się też to, o czym epidemiolodzy i wirusolodzy mówili od dawna - czwarta fala pandemii to fala osób niezaszczepionych.

    To wszystko fakty i twarde dane. Tymczasem, chociaż czwarta fala pandemii przyspiesza i nieuchronnie zbliża się do swojego szczytu, państwo polskie nie reaguje. Nie ma zwiększenia obostrzeń, regionalnych lockdownów, obowiązkowych choćby dla wybranych zawodów szczepień czy rozróżnienia obostrzeń w przestrzeni publicznej dla osób zaszczepionych i niezaszczepionych.

    Mnóstwo Polaków – zwłaszcza tych zaszczepionych, którzy przyjmując szczepionkę myśleli nie tylko o sobie i swoich bliskich, ale także o dobru ogółu społeczeństwa – zadaje sobie dzisiaj pytanie: jak to możliwe???
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Ktoisik · 1 lat temu
    Rzeczpospolita Antyszczepionkowa. Rząd wyłożył karty. Za gen kołtuństwa zapłacimy zdrowiem i życiem rodaków.

    Przez ostatnie miesiące zastanawialiśmy się, dlaczego rząd jest bierny w sprawie obostrzeń związanych z czwartą falą pandemii korona-wirusa. Minister zdrowia Adam Niedzielski właśnie udzielił nam klarownej odpowiedzi. Ważniejsze od zdrowia i życia milionów Polaków jest to, żeby nie zdenerwować małego, acz głośnego, środowiska antyszczepionkowców.

    23-25 tys. - właśnie tyle nowych dobowych przypadków korona-wirusa raportowanych jest w tym tygodniu. 18 listopada odnotowano u nas piątą w skali świata największą liczbę nowych zachorowań na COVID-19. Także na piątym miejscu na świecie uplasowaliśmy się, jeśli chodzi o liczbę zgonów spowodowanych COVID-19 (372). Idźmy dalej. Właśnie pobiliśmy też rekord pandemii w liczbie osób zmuszonych do pozostawania na kwarantannie. Aktualnie uziemionych z powodu COVID-19 jest ponad 560 tys. Polaków.
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Amożetakbybyłolepiej · 1 lat temu
    Słowacja. Weszli do sklepu bez maseczek. Policja powaliła ich na ziemię.

    Media opisują sytuację, z jednego z supermarketów. Policja podjęła interwencję wobec kilku mężczyzn. Nie mieli założonych maseczek i nie reagowali na prośby personelu. Mieli też znieważyć wezwanych na miejsce funkcjonariuszy, którzy próbowali wyegzekwować przepisy wprowadzone w związku z COVID-19

    Sprawę skomentował główny komendant policji Štefan Hamran. "Jak już mówiłem w przeszłości, działaniach mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia obywateli policja będzie bezkompromisowa. Niedopuszczalne jest, że część naszych obywateli, którzy mają zastrzeżenia co do stosowania środków ochrony mających ograniczyć zagrożenie, nie przestrzegają zasad" - stwierdził.

    Sprawę skomentował też minister spr. wew. Roman Mikulec. "Całkowicie potępiam zachowanie osób, które przychodzą do sklepu i nie stosują się do środków, które są zgodne z prawem" - stwierdził.

    POPIERAM
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    Ktoisik · 1 lat temu
    Poznań. Lekarze walczą o życie 41-latka. "Zanim odradzicie szczepienie: takich przypadków jest więcej"

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,27818954,poznan-41-latek-walczy-o-zycie-pod-ecmo-zanim-odradzicie.html#s=BoxOpImg1
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      redaktor · 1 lat temu
      Niesamowita historia! A w kujawsko-pomorskim zderzyły się 4 samochody osobowe. Jeszcze nie podano, czy kierowcy tak bardzo się spieszyli na szczepienia czy wręcz przeciwni: uciekali przed szczepieniami. Na co stawiasz?
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      ? · 1 lat temu
      [quote name="redaktor"]https://pbs.twimg.com/media/FEZwPneWQAco_EJ?format=png&name=large


      Żenujący żart redaktora !!!
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        redaktor · 1 lat temu
        To nie żart! To fakt!

        [img]https://pbs.twimg.com/media/FEdyApfXIAMl8FR?format=png&name=small[/img]
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    protest · 1 lat temu
    Od kilkunastu miesięcy pisze Pan słowa: "straszliwej pandemii straszliwego i śmiertelnie groźnego koronawirusa"... Czy zdaje Pan sobie sprawę, że w tak umiłowanej przez Pana gminie ludzie umierają z powodu koronawirusa? Że ukrywają swój stan, nie robią testów, za późno zgłaszają się do szpitali, nie szczepią się, a potem przechodzą chorobę bardzo ciężko? Nie widział Pan ile klepsydr wisi na tablicach ogłoszeniowych przy kościołach?

    Publicystyka publicystyką, gdakanie gdakaniem, a cierpienie - cierpieniem.
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      redaktor · 1 lat temu
      Z całym szacunkiem, ale naprawdę nie mam nic wspólnego z tym, że ludzie wierzą w zbawczą moc kawałka szmaty na twarzy. Podobnie jak nie mam nic wspólnego z tym, że ludzie wierzą, iż szczepienie przeciwko Covid-19 zapewni im, jeżeli nie szczęście wieczne, to przynajmniej nieśmiertelność. Naprawdę proszę mi wierzyć, że to nie ja wprowadziłem teleporady czy segregację pacjentów na lepszych (tych z Covidem) i gorszych (tych z innymi schorzeniami); na tych, którzy mogą trafić do szpitala i na tych, którzy muszą poczekać na zabieg. I proszę mi wierzyć, to naprawdę nie ja wprowadziłem kretyńskie przepisy, które zakażonych modnym wirusem (leczonym za pomocą Ibupromu) zamykały wraz z całą rodziną na kwarantannę. I to naprawdę nie ja wymyśliłem akcję promującą szczepienia za 0,5 miliarda złotych na której zarobią koncerny farmaceutyczne. Nie ja wymyśliłem też cyrkowe lockdowny, których efekty w postaci inflacji właśnie sobie obserwujemy we własnych portfelach. I jeszcze jedno: ludzie umierali, umierają i będą umierać. Jedni w spokoju, jedni we śnie, inni w cierpieniach. Tak było, jest i będzie. Jedni będą, wbrew faktom wierzyć w cudowną moc szczepień i umrą; inni w to nie będą wierzyć i niezaszczepieni przeżyją. Ale zawsze media, zwłaszcza te, które od rządu dostały odpowiedniej wysokości subwencje finansowe, będą przekonywać, ze szczepienie jest super. Niestety, nasz portal, brutalnie mówiąc się na to "nie załapał", co pozwala nam zachować obiektywizm... :)

      p.s.

      Dzisiaj, według Ministerstwa Zdrowia, było 16590 nowych zakażeń, a zmarło 282 osoby z Covid-19. Proszę sobie sprawdzić strony główne np. onet.pl czy wp.pl i poszukać informacji o tym...
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        protest · 1 lat temu
        1. Ten kawałek szmaty nazywamy maseczkami, panie Redaktorze. Jej skuteczność "medyczna" nie jest decydująca, ale w świecie ludzi cywilizowanych oznacza, że dbamy o siebie nawzajem. A Pan uczynił z niej deklarację polityczną i światopoglądową. Tak działa manipulacja, a obiektywizm polega na bezstronności, szacunku dla faktów i braku uprzedzeń w ocenie zjawisk. Przynajmniej jeden z tych warunków Pan zaniedbuje.

        2. Jeśli te miliardy złotych wydane na promocję akcji szczepień jednemu człowiekowi życie uratowały, to jest sukces. Jeśli twierdzi Pan inaczej, to nie szanuje Pan życia tych, którzy po zaszczepieniu szybciej wrócili do zdrowia, a także tych, którzy się nie zaszczepili i zmarli pod respiratorem. Ludzie umierają i będą umierać, ale jeśli medycyna przedłuża komuś życie o jakiś czas, to jest sukces. Do tej pory wiedzieli o tym chorzy np. na raka, teraz ta prawda dociera do większości. Medycyna wydłuża życie, a nie zapewnia nieśmiertelności.
        • Ten komentarz nie jest opublikowany.
          Inna · 1 lat temu
          Jeśli te miliardy złotych wydane na promocję akcji szczepień jednemu człowiekowi życie uratowały, to jest sukces.

          A skąd wiedza, że uratowały?
          Jakieś badania, dane?
          Bo póki co, to ci co się szczepią biorą udział w eksperymencie medycznym na co wyrażają zgodę, ale oficjalnych badań nie ma. Jakby to powiedzieć na skutki trzeba czekać.
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            protest · 1 lat temu
            Jeśli ktoś się zaszczepił, zachorował i łagodnie przeszedł chorobę, to go uratowały. Proszę zapytać sąsiadów albo kogoś w rodzinie. Jakie jest ich zdanie? Ten "eksperyment medyczny" - piękne sformułowanie rodem z obozów koncentracyjnych. Brawo! Moi rodzice się zaszczepili i po pół roku zachorowali na covid, przechodzą go w miarę lekko. To jest dla mnie fakt. A nie publicystyka. Do Desznicy niech Pani pojedzie, do Nienaszowa, niech Pani sprawdzi ilu ludzi w Żmigrodzie teraz choruje i JAK? Ciężko, czy lekko? A dlaczego ciężko? A dlaczego lekko?

            Gdakanie, gdakanie....
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              Inna · 1 lat temu
              A co do sformułowania rodem z obozu koncentracyjnego, to z tego co doczytałam żadna z szczepionek nie przeszła pełnego cyklu badań i jest dopuszczona warunkowo. Więc znasz może inne określenie niż eksperyment medyczny?
              • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                protest · 1 lat temu
                Pani może nazywać jak Pani chce. Niech Pani nie usuwa ze swojej świadomości tych wszystkich, którzy zmarli i nie wykonali ruchu, bo wierzyli jak Pani, że ktoś ich wykończy szczepionką.
                Do Desznicy autobus odjeżdża po 14:00.
                • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                  kermit · 1 lat temu
                  Powiat jasielski: liczba zakażonych - 36; liczba zmarłych z powodu Covid - 0; liczba zmarłych z powodu chorób współistniejących - 0. Dane dla 15 listopada br. W ostatnich 30 dniach w powiecie jasielskim zmarło na Covid aż 6 osób.
                  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                    protest · 1 lat temu
                    Był się Pan za nich pomodlić? Rozmawiał Pan z ks. Gajdą? Wlicza Go Pan do tych, co chorowali na covid, czy na choroby współistniejące? Panie Wielki Statystyku.
                  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                    Ruzia · 1 lat temu
                    Protest - śmiertelność na covid wśród zaszczepionych wynosi 1,8%. 1,8% a nie 0,59% jak napisałeś! Statystycznie to oznacza, że na każdych 100 zaszczepionych 2 umrze.
                    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                      Matematyczka · 1 lat temu
                      [quote name="Ruzia"]Protest - śmiertelność na covid wśród zaszczepionych wynosi 1,8%. 1,8% a nie 0,59% jak napisałeś! Statystycznie to oznacza, że na każdych 100 zaszczepionych 2 umrze.


                      To jest bardzo, bardzo dobry wynik!!!

                      - bo z tego co sugerujesz wynika, że pozostałe 98 osób ze stu, które umrze to będą niezaszczepieni!!!

                      Niechcący napisałaś prawdę :-)

                      EUREKA!!!
                  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                    Ktoś · 1 lat temu
                    Ja podałem 0,59% - dane ministerstwa zdrowia. Pani podaje 1,8% - nie wiem jakie i czyje to dane.
                    Nie ma to większego znaczenia - kto ma rację.

                    ISTOTNE JEST TO, że z kilkunastu tysięcy ludzi którzy zmarli w Polsce w ostatnim półroczu i w karcie zgonu mają zapisane COVID-19 - to na każdy JEDEN TYSIĄC umierających od 6 osób według moich danych - do 18 osób według Twoich danych BYŁO ZASZCZEPIONYCH. Pozostałe około 990 osób które zmarły było NIE-zaszczepione!!!

                    Chcesz dyskutować z FAKTAMI czy nadal wolisz opowiadać swoje MITY???!!!
                    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                      tak tylko pytam · 1 lat temu
                      To szczepienie nie chroni przed śmiercią? To po co sie szczepic?
                      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                        tak tylko odpowiadam · 1 lat temu
                        Przed śmiercią chroni w 99 % !!!

                        Ale przed pajacami zadającymi głupie pytania - już niestety nie.!!!

                        A taka szczepionka by się w dzisiejszych czasach też bardzo przydała !!!
                  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
                    protest · 1 lat temu
                    Ja nie podawałem żadnych danych, ale to nieistotne. Bardzo Panią proszę, żeby się Pani zaszczepiła i nie zniechęcała do tego innych ludzi! 2 na 100 umrze? Prosze iść w sylwestra do kościoła i posłuchać liczby osób, które zmarły w tym roku. Życzę Pani długiego życia i wielu dobrych ludzi wokoło!
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            Inna · 1 lat temu
            A jeżeli się nie zaszczepił, nie choruje, albo łagodnie przechodzi to czyja zasługa? A co do Nienaszowa, to rodzina zdrowa i to bez szprycy. Dziękuje za troskę.
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              protest · 1 lat temu
              Ks. Gajdy niech Pani zapyta jak to jest w czasie choroby. No i do Desznicy. Tam ostatnio zmarł mężczyzna, bo dostał diagnozę i ją zlekceważył, a potem trafił pod respirator. Proszę się zapytać czy się zaszczepił i czy chodził w maseczce.
          • Ten komentarz nie jest opublikowany.
            kermit · 1 lat temu
            Ten kawałek szmaty nazywamy maseczkami, panie Redaktorze. Jej skuteczność "medyczna" nie jest decydująca, ale w świecie ludzi cywilizowanych oznacza, że dbamy o siebie nawzajem.


            A za brak troski można dostać 500 zł mandatu! Może wkrótce ktoś wymyśli, że tylko wiaderko na głowie chroni i zaczniesz je nosić? Będziesz przynajmniej z daleka widoczny!
            • Ten komentarz nie jest opublikowany.
              protest · 1 lat temu
              Niech się Pan zaszczepi, a gdy Pan idzie do ludzi, to proszę założyć maseczkę (także do kościoła i Biedronki). Zdrowia życzę. I komu chce Pan wcisnąć kit o mandacie? Kto go odstał? Jest jedna osoba w gminie, która została ukarana? Nie znam nikogo. Ale Pana frustruje sam fakt, że MOŻNA... Jak Pan na mnie będzie w kościele kaszlał, to się Panu należy!!
    • Ten komentarz nie jest opublikowany.
      Ktoś · 1 lat temu
      Jest mi przykro i bardzo mi jest wstyd, że w mojej gminie żyje i mieszka taki pan redaktor i jeszcze o zgrozo dodatkowo rozpowszechnia takie brednie, że wirusa nie ma.

      Ma pan prawo do swojego zdania, ale proszę nie rozpowszechniać tych swoich bredni publicznie, bo miesza pan w głowach normalnym ludziom.

      Oczywiście takich jak pan niedowiarków i antyszczepionkowców jest wielu i oczywiście życzę panu zdrowie. Niemniej jednak jest was codziennie mniej, bo niestety umieracie w szpitalach, bijąc się w piersi i pukając w głowę, ze byliście tacy uparci, a teraz śmierć zagląda w oczy.

      Może pan zaklinać rzeczywistość, ale statystyki są nieubłagane:

      Tylko 6,8% w pełni zaszczepionych Polaków zaraziło się covid -19 w ostatnich 6 miesiącach.

      Tylko 0,59% (pół procent) wszystkich zgonów w Polsce w ostatnich 6 miesiącach - zakwalifikowanych jako zgony Covidowe to osoby zaszczepione

      Ryzykuje Pan dalej?.
      • Ten komentarz nie jest opublikowany.
        redaktor · 1 lat temu
        Nigdy nie twierdziłem, że nie istnieje koronawirus Covid-19, więc proszę mi tego nie wmawiać! Zawsze jednak twierdziłem, że w historii nie było jeszcze takiego zaangażowania medialnego by z koronawirusa SARS-Cov2 uczynić najbardziej śmiertelną chorobę świata. Śmierć każdemu z nas zagląda w oczy, bo każdy zapewne zdaje sobie sprawę, że czas jego pobytu na kuli ziemskiej jest ograniczony. Jak się kreuje statystyki, to pisałem rok temu w tekście "Statystyczne kreowanie strachu" - proponuje przeczytać... :)
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    kapsel · 1 lat temu
    Milion za 200 osób! Najdroższa w historii akcja promocyjna szczepień na durny covid!
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    tak tylko pytam · 1 lat temu
    Sponsorem nagród był Johnson&Johnson czy inny koncern farmaceutyczny?
  • Ten komentarz nie jest opublikowany.
    nick name · 1 lat temu
    Żartuje pan z tym milionem za 180 zaszczepionych?
  • INFO

    
    • Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby

      W piątek, 15 września ogłoszono wyniki VI edycji Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych dedykowanego samorządom, w których funkcjonowały Państwowe Przedsiębiorstwa Gospodarki Read More
    • Dzieci czekają – urzędnikom się nie spieszy

      Zgodnie z ustawą o wsparciu rozwoju kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli, do końca 2023 roku wszyscy uczniowie czwartych klas szkół Read More
    • Aures multorum veritati clausae sunt

      Krempna i Jasło były jedynymi gminami wiejskimi powiatu jasielskiego w których w porównaniu z ubiegłym rokiem zanotowano postęp w jakości Read More
    • Nasi drodzy urzędnicy

      Nie będzie zapewne zdradzeniem jakiejś kolejnej gminnej tajemnicy, jeżeli napiszemy, że praca w urzędzie gminy stanowiła i dla wielu osób Read More
    • 6 tysięcy złotych na studnię

      Już od parunastu dni, bo od 6 kwietnia 2023 roku, można składać do Urzędu Gminy w Nowym Żmigrodzie wnioski o Read More
    • Autobus z promilami

      Funkcjonariusze z Komisariatu Policji w Nowym Żmigrodzie zatrzymali kierowcę szkolnego autobusu, który przewoził dzieci. Okazało się, że 42-latek kierował pojazdem Read More
    • A potem ogłosimy konkurs

        W teorii konkurs polega na tym, że paru zainteresowanych składa swoje wnioski, a wygrywa ten, który był najlepszy. Tak Read More
    • Ekologia i ekonomia

      Jeszcze dwa lata temu Greta Thunberg kreowana na „aktywistkę klimatyczną” była ikoną dla wszelkiego rodzaju innych, pomniejszych aktywistów, którzy z Read More
    • Nisko, coraz niżej

      W rankingu inwestycji samorządowych obejmujących lata 2019-21 powiatowym liderem została gmina Tarnowiec, która w tym czasie zainwestowała – w przeliczeniu Read More
    • Kanalizacyjne qui pro quo

      O tym, że kanalizacja jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania każdej większej zbiorowości ludzkiej raczej nikogo nie trzeba przekonywać. Każdy z Read More
    • Najbogatsza gmina

      Gmina Nowy Żmigród zajęła najwyższe miejsce wśród gmin powiatu jasielskiego w rankingu „Najbogatsze samorządy w 2021 roku” opublikowanym przez Pismo Read More
    • 5,77 zł przed Brzyskami!

      Kleszczów w woj. łódzkim pozostaje najbogatszą gminą w Polsce - wynika z danych Ministerstwa Finansów. Z kolei najniższe wpływy z podatków Read More
    • Wynajmując kota w worku

      W czerwcu 2021 roku w artykule „Wesela w domach ludowych?” informowaliśmy, iż żaden z domów ludowych funkcjonujących na terenie gminy Read More
    • Miliony dla gmin

      Pięć tysięcy inwestycji, z czego ponad połowa w małych ośrodkach. Trzy i pół tysiąca kilometrów dróg, pięć tysięcy kilometrów chodników, Read More
    • Jaka gmina takie derby

        Kiedyś derby gminy Nowy Żmigród oznaczały pojedynek piłkarski między Wisłoką Nowy Żmigród i Tempem Nienaszów. I niezależnie do klasy Read More
    • Doktor Daniel Nowak...

      Z ogromną przyjemnością pragniemy poinformować, że 11 kwietnia 2022 roku współpracownik naszego portalu Daniel Nowak, którego artykuły - niestety, zbyt rzadko Read More
    • Gdyby nie subwencje…

      Oczywiście, można wygłaszać frazesy o „małych ojczyznach” czy „samorządności na poziomie lokalnym”, ale banalna prawda jest taka, że gdyby nie Read More
    • Zabytkowa gmina

      Zabytek jest materialnym świadectwem historii w jej szerokim rozumieniu –  przekazuje wiedzę o czasach, w których powstał: o ówczesnej kulturze, Read More
    • Mniej, coraz mniej

      Pismo Samorządu Terytorialnego Wspólnota opublikowało bardzo interesujący ranking dotyczący zmian demograficznych 2004-2020. Dwoma najbardziej wyludniającymi się gminami w powiecie są Read More
    • Przyzwoitość kontra pazerność

      29 listopada 2021 roku odbędzie się sesja Rady Gminy. Wśród różnych projektów uchwał na plan pierwszy wysuwa się projekt uchwały Read More
    • 1

    Szukaj w serwisie